áZarejestruj siŕ u nas lub te┐ zaloguj, jeÂli posiadasz ju┐ konto. 
Forum www.tylkobmw.fora.pl Strona G│ˇwna

trwalo to tydzien byli na glodowce plynnej tylko koktajle ow

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.tylkobmw.fora.pl Strona G│ˇwna -> AktualnoÂci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 12:03, 08 Kwi 2014 Temat postu: trwalo to tydzien byli na glodowce plynnej tylko koktajle ow

to mo┼╝e i u Ciebie b─Ödzie mie─ç jaki┼Ť lepszy skutek..
[link widoczny dla zalogowanych]
Musze cos wykombinowac........... Baaardzo bym chcia┼éa p├│j┼Ť─ç na masa┼╝ ale ja naprawd─Ö nioe mog─Ö....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co Wy byscie chcialy od razu na drugi dzien efekty widziec? [link widoczny dla zalogowanych] Ale z drugiej strony mo┼╝e to jest w┼éa┼Ťnie wyj┼Ťcie
Benusik Mam milutko by bylo jakbysmy obei zaszly w tym samym czasie Ja 6 marca mam wizyte wiec sie dowiem kiedy dokladnie bede miala In vitro- prawdopodobnie na poczatku kwietnia. rozwalaj─ů mnie panienki, kt├│re pokazuj─ů d**─Ö tylko po to, ┼╝eby wi─Öcej os├│b na nie zag┼éosowa┼éo hej dziewczyny czytam i czytam i kazda co innego...ja wzie┼éam 5 tabletek i przesta┼éam ze wzgl─Ödu na okres potem dokonczy┼éam i ok teraz mnie czeka cytologia.Zauwa┼╝y┼éam totslny brak pop─Ödu seksualnego po tych tabletkach chociaz na pocz─ůtku mysla┼éam ze to przez antykoncepcyjne dzis wiem juz napewno ze to przez gynalgin...poza tym czuje sie taka nijaka...pobolewa mnie wejscie do pochwy i czuje si─Ö tam oci─Öza┼éa dos┼éownie jak bym ca┼éy czas mia┼éa tam ci─Özarek...takze widzicie kazda z nas moze miec podobne lub zupe┼énie inne objawy Jedna juz po┼éknieta o 12,40 noi ... tylko nigdy nie jad┼éam to nie wiem czy si─Ö nadaje, na prezent [link widoczny dla zalogowanych]
Troche mniej jem, przedewszystkim odpuscilam sobie jedzenie po 17 i slodycze, a takze sazeliny i fast foody. W grudniu 2009 si─Ö przemog┼éam, posz┼éam do gin. nie sztuka machn─ů─ç komus ladny kolor na zdrowych wlosach...SZTUK─ä JEST NAPRAWIC KOMUS WLOSY... Efekt jest boski bo sama regularnie ja stosuje. KONIECZNIE. pomoze ktos bo bardzo to lubie ??? ( jestem trudna klienta co sama przyznaj─Ö) gor─ůco polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Spali si─Ö, spali.
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymam kciuki i musisz palcami ruszać jak ci zdrętwiała ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

milk i sugar - what is love [link widoczny dla zalogowanych] Ewcia, po to s─ů te przepisy - troch─Ö zaniedba┼éam bloga, musz─Ö zacz─ů─ç znowu pstryka─ç zdj─Öcia i opisywa─ç.
ja) czuj─ů si─Ö ca┼ékiem nie┼║le. witajcie dziewczyny! Ona widzi tylko swoj zysk z naganiania. W┼éa┼Ťnie w pa┼ästwowych szpitalach dziej─ů si─Ö najgorsze rzeczy i coraz cz─Ö┼Ťciej mo┼╝emy o tym us┼éysze─ç w mediach. [link widoczny dla zalogowanych] ykle_plukanie_watroby_-_ksiazka_autor_andras_moritz [link widoczny dla zalogowanych]
Dwa dni pozniej zaatakowal meza, ktory go utlukl. Anula, a mo┼╝e Ballade Pour Adeline? zale┼╝y o co pytasz, o filmy, kt├│re aktualnie sa w kinach czy takie troche starsze??? -nie jad┼éam s┼éodyczy Dziewczyny!!!! ewela20 wierz─Ö ze mi odpiszesz na maila prosz─Ö farbowa┼éam na ┼Ťredni br─ůz a wyszed┼é obrzydliwy czarny tak jak jest narazie jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko

w─Ögli!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
proponuj─Ö najpierw wspolnie zamieszkac, po co brac od razu ┼Ťlub - motywacja najwazniejsza - zawies kalendarz obok i zaznaczaj kolorowym flamastrem dni gdy cwiczylas tak aby bylo to widoczne z daleka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

--->cree79 trzymaj si─Ö mocno i my┼Ťl pozytywnie, kiedy┼Ť nie robi┼éo si─Ö takich bada┼ä przynajmniej przysz┼ée mamy nie chodzi┼éy zestresowane [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich milosnkow starej muzyki - Poszukuje piosenki W Refrereni taka kobieta spiewa trlalalal HEY NA NA NA NA NA - i jescze raz HEj NANAnA .
Czy faktycznie nie jest potrzebny jaki┼Ť wysi┼éek, ┼╝eby wspom├│c to odchudzanie? mam w kuchni potworki duze juz,wyros┼éy,chyba od 2lat,jad┼éy muszki,jeden nawet porwal zywa biedronke i taszczyl lapami,zaciagna┼é ja w sw├│j kat,stalam w szoku,to by┼éo okropne... Cz─Öste chorowanie, s┼éabo┼Ť─ç, b├│le g┼éowy, przyspieszone starzenie si─Ö sk├│ry, zamglone i za┼╝├│┼écone oczy wyra┼║nie wskazuj─ů na zatrucie ca┼éego organizmu pochodz─ůce z jelita grubego. hej jaj juz tez kiedys g┼éodowa┼éam 7 dni to bedzie moje drugie podjescie ale nie wiem na ile dni nie bede sobie stawia┼éa zadnych granic od 2 tyogdni jestem na diecie wiec mysle ze to dobre przygotowanie ok do jutra pozadrawiam - 2 ┼éy┼╝ki kwa┼Ťnej ┼Ťmietany [link widoczny dla zalogowanych]
moja mama ca┼ée ┼╝ycie zawodowe by┼éa po┼éo┼╝na i NIGDY nie zarabia┼éa 600 z┼é! z nowym forum dobry pomys┼é co do nevilla to jego rodzice ┼╝yj─ů, i voldemort go nie naznaczy┼é, za to naznaczy┼é harrego blizn─ů Ale ja bym poszla do tego fryzjera niech sam naprawia! Jutro id─Ö po spray na paj─ůki i chyba wypsikam nim centymetr po centymetrze pokoju . i wierz mi tu studiowanie jest przyjemniejsze, naprawde sprawia mi to przyjemnosc,nie to co w polsce,bo juz mam mgr z polski chodzi mi o to, ze z kranu cieknie woda dzwonisz po hydraulika, spalila sie zarowka idem elektryk w drodze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

coraz bardziej to lubi─Ö i zaobserwowalam jeszcze co┼Ť, kolejny raz jest jako┼Ť ┼éatwiej, nawet z uczuciem g┼éodu, kt├│rego wog├│le nie czuj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Iraf - czasu nie da si─Ö cofn─ů─ç. Jakas ropa cieknie i wogole.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ju┼╝ si─Ö nie mog─Ö doczeka─ç!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolezanka - doktor endokrynologii powiedziala \ ze genotypem nie wygrasz\. [link widoczny dla zalogowanych] Bylam w turcji 6 razy, na poludniu i polnoy, w wielu miastach i nigdy nie widzialam kobiety z podbitym okiem.
Czarne z trzema bia┼éymi paskami-rzepami, zaokr─ůglone czuby na przodzie, p┼éaski obcas. dotyczy to na przyk┼éad poszczenia raz w tygodniu, postu wielkanocnego u schy┼éku zimy czy postu maryjnego w sierpniu. Jutro spadam na pla┼╝e i powygrzewam swoje pi─Ökne cia┼éko na s┼éoneczku pozdrawiam Regine-ale z ciebie ranna ptaszyna Ja po chwilowym do┼éku ,o kt├│rym ju┼╝ zreszt─ů wcze┼Ťniej pisa┼éam zebra┼éam si─Ö do kupy Odbudowanie to odbudowanie. [link widoczny dla zalogowanych]
jaki jest tytu┼é polskiej wersji piosenki richarda marxa right here waiting Ludzie... Jesli wybierzesz odpowiedni zestaw mo┼╝e by─ç bardzo ciekawie i przytulnie. Mi┼éo┼Ť─ç nie mo┼╝e d┼éugo istnie─ç bez wymiaru sprawiedliwo┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych] sprawia ci to przyjemnosc?? akurat dzisiaj mam dwadzie┼Ťcia siedem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 12:06, 08 Kwi 2014 Temat postu: Najpierw zr├│b sobie peeling, potem nal├│┼╝ maseczke rozgrze

no to chyba nie jest tak zle, chyba bym sie poplakala jakbym musiala takie pysznosci do kosza wyrzucac na lotnisku
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyczyta┼éam, ┼╝e byli ze sob─ů bardzo szcz─Ö┼Ťliwi, planowali ┼Ťlub, a nagle Ko┼╝uchowska odesz┼éa od niego z dnia na dzie┼ä. zgadza si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ek_od_do_150_kg_f_ra_duze_kolo.html [link widoczny dla zalogowanych] wykwity sk├│rne - pocz─ůtkowo lekko sw─Ödz─ůce czerwone b─ůble rozlewaj─ůce si─Ö po jakim┼Ť czasie w czerwone, piek─ůce place wygl─ůdaj─ůce jak poparzenie.
a uzupelnia sie w miare potrzeby s┼éysza┼éam ┼╝e ngdzie┼Ť na pi┼ésudzkiego ale to nic pewnego dlatego pytam? ??? zajecha┼éam sie . Piaskowanie z─Öb├│w ma sens nie tylko z estetycznego punktu widzenia. [link widoczny dla zalogowanych]
a ty nie zdawales sobie sprawy, ze nie bedzie do kogo ust otworzy─ç? Ry┼╝ Po latach w┼éosy nawet je┼Ťli obetniecie na┼éyso ju┼║ NIGDY ich struktura nie b─Ödzie tak jak na pocz─ůtku. No wiesz magdooosia ┼Ťlub to nie tylko zdj─Öcia... Oczywi┼Ťcie, ┼╝e by┼éoby bardzo przykro, gdyby wyrok by┼é negatywny- ale po co sie juz teraz tym denerwowa─ç? Czy nie b─Öd─Ö szkieletorkiem pokrytym niezby apetyczn─ů sk├│r─ů, a fe! z tym kr─Ögos┼éupem to jaki┼Ť ucisk na dysk ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj kety, napewno si─Ö uda, zobaczysz jakby co to zagl─ůdaj dziewczyny Ci wszystko powiedz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fafrelka jestem obeznana w nazwach laser├│w nic poza tym niestety.
[link widoczny dla zalogowanych]
osobi┼Ťcie uwa┼╝am ┼╝e akryle s─ů trwalsze paznokie─ç jest troch─Ö grubszy ale jak sie go dobrze zrobi wcale nie jest nienaturalny sama nosze i robie tipsy akrylowe i jestem a nich zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Europejskim? [link widoczny dla zalogowanych] moje wlosy przed rozjasnianiem -
Ale najwa┼╝niejsza jest moja psychika A poza tym musz─Ö ┼éadnie wygl─ůda─ç w sukni ┼Ťlubnej Pozdrawiam !!! jak chcesz ja znam super lekarza w poznaniu ktory mial mnie operowac i naprawial nie jedno cos uszkodzone wiec jak chcesz dam ci namiary- jest super/ mi kazali lekarze czekac do ok 19 ,20 roku zycia poki skoncze definitywnie rosnac. tez sie staralam o podobno stanowisko...pytania: Witam niech ktos mi podesle sprawdzonego sprzedawce na meila [link widoczny dla zalogowanych], bede wdzieczna. [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba to te . Go┼éym okiem wida─ç, ┼╝e MM nie mia┼é─ů tak ma┼éo centymetr├│w w pasie i jej waga potwierdza┼éaby fakt, ┼╝e a┼╝ tak w─ůska w talii MM by─ç nie mog┼éa a co do innych zrudel tego to wykluczylismy z dziewczyna wszystkie. Dziewczyny mam ogromna prosbe:*...Moze ktoras z was ma zrobiana trwala i moglaby wyslac fotke?bo za bardzo nie wiem jak trwala wyglada???:/ I czy sa moze jej jakies rodzaje?np czy chcemy miec mniejsze loczki czy duze loki? Ale s─ů ca┼ékiem przyzwoitymi sprz─Ötami.\ juz od tej numeracji zaczyna brakowac butow, choc domyslam sie ze numerow od 42 w gore jest tyle, co na lekarstwo. Haneczko, mnie te┼╝ zatka┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Blomu┼Ť, jak tam Twoje uszko?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowa sz├│steczka 5 ─çwiczenie to tak s─ů te no┼╝yce .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pom├│┼╝cie mi rozwi─ůzac ten problem. [link widoczny dla zalogowanych] p.s.
Te 2 tys. 2 - sz├│sta Coraz l┼╝ej skoro Kr─Öglicka wa┼╝y jakie┼Ť 48-50kg to spokojnie mo┼╝e mie─ç te 58cm w pasie natomiast nie kto┼Ť kto ma ten sam wzrost i wa┼╝y 10kg wi─Öcej Gruszke?? [link widoczny dla zalogowanych]
ogradzam!! Bo ja nie widze. Obudzi┼éam si─Ö dzisiaj z nog─ů po┼╝art─ů, jestem pewna, ┼╝e to sprawka jakiego┼Ť brzydala, cholernie mnie sw─Ödzi i piecze;/ Ostatnio jednego zabi┼éam. prosz─Ö o porady co do farbowania i z jakiej firmy polecacie kolorek pozdrawiam i w┼éa┼Ťnie dopiero wtedy dosta┼éam skierowanie i wysz┼éo mi, ┼╝e mam podwy┼╝szon─ů prolaktyn─Ö. jak kto┼Ť tego nie zauwa┼╝y┼é to nawet NUMER TELEFONU do salonu podaje w takim samym uk┼éadzie - ┼╝a┼éosna reklama, Polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
a co namiary ci podeslac??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z g├│ry przepraszam za brak odpowiedzi na zadane mi wcze┼Ťniej pytania, moim jedynym wyt┼éumaczeniem jest to, ┼╝e nie mia┼éam przez jakis czas dost─Öpu do necika, mam nadzieje, ┼╝e ten kt├│ry mam teraz to ju┼╝ na sta┼ée.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale wiem, ┼╝e w ka┼╝dym szpitalu inaczej do tego podchodz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W czym oni pomagaj─ů? [link widoczny dla zalogowanych] W ko┼äcu nie mog┼éam ju┼╝ wytrzyma─ç a po┼éo┼╝na kr─Öci┼éa si─Ö w pobli┼╝u i m├│wi─Ö do niej :
A kiedy je┼╝d┼║─Ö najszybciej jak mog─Ö to po godzinie ledwie dowlok─Ö si─Ö do wanny. hmm teraz to juz wogole nie kumam pirzecie ze u p roberta jest taniej niz u p wojtka... Wlewnik 16z┼é, opakowanie rumianku 3z┼é, efekt BEZCENNY O wodzie z myd┼éem czyta┼éem, ze to stara metoda, teraz jej nie polecaj─ů ze wzgl─Ödu na toksyczno┼Ť─ç. Prosz─Ö dorad┼║cie co robi─ç. Ten interes w moim przypadku to totalna kalpa. [link widoczny dla zalogowanych]
Przewracam si─Ö do god┼║. W trakcie przemiany materii (metabolizmu), dochodzi do wytwarzania si─Ö nowych kom├│rek (anabolizm), jak r├│wnie┼╝ do [┼Ťmierci i] rozk┼éadu starych (katabolizm). Nie jestem lekarzem ale z obserwacji i wniosku zanikania bolesnosci i mrowienia gdy robie wiatrak ramieniem wynika ze lepsze ukrwienie powoduje chwilo─ů ulge w dloni zwlaszcza prawej a jeszcze dokladniej w jej 3 palcach ,narwy ,lub cie┼Ťnia nadgarstka lub lokcia moga to jeszcze potegowa─ç. Witam! I co tu robic Co bedziesz robila...? Jeszcze inni musz─ů popracowa─ç z laryngologiem, foniatr─ů lub logoped─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.tylkobmw.fora.pl Strona G│ˇwna -> AktualnoÂci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin